14 oktober, 2006

Siblogsmeet4.0

Pred približno pol ure se je v prijetnem vzdušju in z zaključnim skupinskim fotografiranjem sklenilo letošnje že četrto srečanje slovenskih blogarjev, ki jih povezuje blogarska lista si.blogs. Podeljene so bile tudi letošnje nagrade si.blogs awards 2006 in naravoslovna scena se je dobro odrezala: nagrade so dobili  med drugimi blogi KeBi03, romunov's blog et al. in blog lilole vašega pisca.  

2 komentarja:

  1. Čestitke še vama.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam tudi jaz!
    Predvsem sem se pa razveselila zato, ker mi je med kosilom o tem blogarskem srečanju pripovedovala hči in sem iz njenega opisa in podatkov prepoznala mojega SDVD znanca. Nekaj časa sta skupaj sedela in seveda namesto pogovora o starših in identifikacije na kraju samem, je odletela, da bi ne zamudila priložnosti za zabavo. No, sedaj mi je že poslala nekaj fotografij s tega srečanja, da bom sigurna in pa ta mikrobiološki blog. Nisem se mogla upreti.
    Lep pozdrav

    OdgovoriIzbriši